Toto je vizuální identita pro Varga Brothers Brewing Company. Klucí z minipivovaru VBBC od Kolína mají vášeň pro výrobu dobrého piva.
A Hynczes tuto vášeň přetavil ve snadno zapamatovatelné logo. Klíčovým prvkem je modernizovaný secesní font “Pure Psychedelia”. Vizuál dále pracuje s geometrickými vzory nově pojaté psychedeliky 60. let. Zvolená paleta barev sytá modrá, zlatá a krémová evokuje kvalitu a prémiovost.
Jádrem práce bylo vytvoření designu poutavých etiket, resp. pivet. Design umožňuje výraznou barevnou a ilustrační diferenciaci pro jednotlivé druhy piv – ležák, IPA, ALE atd., což usnadňuje orientaci zákazníka.
Nová vizuální identita přinesla hmatatelné výsledky:
- Zvýšené povědomí: Design je nyní výraznější a lépe viditelný ve specializovaných obchodech s pivy (beershopech), což potvrdilo zvýšený zájem o piva Varga Brothers Brewing Co., ale i interakce na sociálních sítích.
- Profesionální vnímání: Vizuální posun proměnil vnímání značky z lokálního malého pivovaru na moderního a kvalitního řemeslného výrobce.
- Růst hodnoty: Silná a sjednocená vizuální prezentace je nezbytným aktivem. Nový vizuál značky nejen přilákal nové zákazníky, ale také posílil loajalitu stávajících.
Plaňany vaří pivo
Martin a David Vargovi jsou prima bráchové z Polabí, kteří k sobě vzali k sobě do party Vojtu Záhoru. Vojta říkal, že je super mít s bráchou pivovar – něco o tom ví, kluk jeden ušatá.
A tak klucí Vargovi budují malý rukodělný pivovar u Kolína. V Plaňanech hned vedle kostela experimentují v teple domova, ve větším pak vaří v pivovaru Vik a v Pivovaru Záhora. Je to vlastně takový napůl létající pivovar.





