Navigace+

Tvorba www stránek – web design

Upřesnili jsme si samotný účel webu. Jaký bude další postup? Po bližším seznámení s vaším oborem a analýze vašich požadavků pro vás zajistíme odpovídající řešení. Tvorba kteréhokoli webu si vyžaduje odlišný přístup. Od jednoduchých www stránek, přes webové stránky, které mají redakční systém (technologie pro snadnou správu obsahu – bývá označován českou zkratkou RS nebo anglicky CMS), až po webové stránky, jejichž součástí je elektronický obchod (e-shop).

Redakční systém nebo e-shop

V případě rozsáhlejších webových projektů spolupracujeme s kolegy. Jejich specializací je tvorba redakčních systémů na míru. Dále také implementace nástrojů pro týmovou spolupráci, podpora mobilních technologií či integrace elektronického obchodu do webových stránek. V praxi to znamená, že stačí, když nám napíšete, co od webu očekáváte. My pak navrhneme vhodné technické řešení.

Originální grafické zpracování

Internet je jako velký obchodní dům a webové stránky jako výlohy s nejrůznějším zbožím. Webová grafika, kterou navrhujeme, dokáže upoutat návštěvníka. Zastaví se před vaším webem a rozhodne se vstoupit.

K tomu, abychom vašeho zákazníka zaujali používáme reprezentativní fotografie. Naše zkušené oko dokáže rozlišit, jaké fotografie a barvy se pro který tip podnikání hodí. Vizuální zpracování webu totiž musí ladit s konkrétním oborem. Jinou atmosféru potřebuje web advokátní kanceláře a zcela jinou náladu má vyvolat třeba web dřevařského závodu.

Kvalitní HTML a CSS kód

Důležitá je také technická stránka webu, která není vidět. Technologie webu nelze ošidit. Počítáme s tím, že vaši zákazníci mají různé internetové prohlížeče i různé rozlišení obrazovky. Nikdy pro ně však nebude problém do námi vytvořené webové prezentace vstoupit. Jsme to my, kdo se přizpůsobuje zákazníkům, nikoli oni nám. A tak to má být.

Web je od počátku tvořen pro uživatele a optimalizován pro vyhledávací roboty (SEO). V tom hraje důležitou roli jak kvalitní HTML a CSS kódy, tak i profesionálně napsané texty pro web.

Čtivé a motivující obchodní texty

Slyšeli jste už někdy o lidech, kteří dokáží prodat ledničku i eskymákovi? Jak to ti obchodníci dělají? Dokáží správně vyjadřovat myšlenky, v tom to je. To neznamená, že něco zatajují. Dobrý obchodník však volí správná slova, uvažuje o potřebách zákazníka, nechrlí pouze kupu technických detailů ani plytká klišé…

Na své webové prezentaci musíte vše potřebné správně napsat. Ale jaké myšlenky jsou skutečně potřebné a jak je formulovat? Je důležité to vědět. Specializací našich spolupracovníků je tvorba textů. Takovému textaři se říká copywriter nebo též webwriter. Ví přesně, co má napsat, aby to sedělo na většinu návštěvníků vašeho webu. Vyjádření od profesionálního textaře je trefné a gramaticky bezchybné.

Sledujte další krok vedoucí k realizaci úspěšného webu:

  1. Příprava vytvoření www stránek
  2. Tvorba www stránek – web design
  3. Webhosting – umístění webové stránky
  4. Internetový marketing – propagace webové stránky