Navigace+

Internetový marketing – propagace webové stránky

Nedílnou součástí prací na webových stránkách je příprava a zajištění vhodné propagace, neboli internetový marketing. Proč? Nový nebo přestavěný obchod je třeba zpopularizovat, aby se o něm vědělo. Sem mimo jiné patří:

  • Budování zpětných odkazů, např. pomocí registrace webových stránek do katalogů či výměnou odkazů (tzv. link building).
  • Placené reklamní kampaně (tzv. PPC reklama, při níž platíte za proklik na váš web) s průběžným sledováním kampaní a vyhodnocováním obchodních výsledků.
  • Plošná reklama grafická (např. bannery) nebo textová.
  • Tvorba článků (tzv. PR články), elektronických newsletterů, e-mailových kampaní.

Cílem propagace webové stránky v internetovém prostředí je zvýšení povědomí o existenci vašeho webu a tím i o zvýšení návštěvnosti vašich stránek. Reprezentativní vzhled, originální grafika, čtivé marketingové texty a dobrá orientace následně zajistí dobrý konverzní poměr. – Z velkého počtu návštěvníků stránek se stanou zákazníci.

Sledovali jste čtyři kroky vedoucí k realizaci úspěšného webu:

  1. Příprava vytvoření www stránek
  2. Tvorba www stránek – web design
  3. Webhosting – umístění webové stránky
  4. Internetový marketing – propagace webové stránky

Ke čtyřem krokům připojme ještě pátý s výhledem dalšího vývoje: