Navigace+

Vše pro Váš lepší život – Zdraví na míru

Publikováno: Leden 2016

Chcete vidět Vaši živou krev zblízka? Máte v plánu ozdravit Váš organismus? Zajímá Vás Váš aktuální zdravotní stav? Chcete odhalit Vaše nemoci dříve?

Druh realizace: Tiskové materiály, Web design, Blog, Firemní www prezentace, Grafický návrh, Logotyp, Responzivní design, Správa webu, WordPress

Štítky: , ,

Autor: and

Publikováno:

Aktualizováno:

Co je nového na Zdraví na míru?

Jarní strava dle tradiční čínské medicíny

Jaro je období nových začátků, vše se probouzí, roste a vyvíjí. Jaro odpovídá elementu dřevo, v největší aktivitě jsou nyní játra a žlučník a je to ideální doba na odlehčení stravy. Tělo je přirozeně nastaveno na detoxikaci – očištění a omlazení organismu.

Příspěvek Jarní strava dle tradiční čínské medicíny pochází z Zdraví na míru

Autor: Aneta Polívková
Publikováno: 30. 3. 2017

Podzimní zahřívací čočkový salát

Recept je dle principů tradiční čínské medicíny a je vhodný pro podzimní či zimní dny.

Příspěvek Podzimní zahřívací čočkový salát pochází z Zdraví na míru

Autor: Aneta Polívková
Publikováno: 12. 10. 2016

Je libo trochu glutamátu?

Glutaman sodný neboli E621 (obchodně glutamát) je druh koncentrované chemikálie, která se přidává do jídel, aby zvýraznila jejich chuť. Je to bezbarvý krystalický prášek bez vůně, ale s masovou chutí. Potravinářským firmám umožňuje vyrábět jídlo nízké kvality a jejich chuť místo kvalitních výchozích surovin dodávat právě touto chemickou náhražkou.

Příspěvek Je libo trochu glutamátu? pochází z Zdraví na míru

Autor: Aneta Polívková
Publikováno: 14. 8. 2016

Jak se opálit zdravě

Slunce pomáhá vyplavování endorfinů, dodává nám pozitivní energii a podporuje tvorbu vitaminu D, který potřebujeme pro pevné kosti a metabolismus.

Příspěvek Jak se opálit zdravě pochází z Zdraví na míru

Autor: Aneta Polívková
Publikováno: 4. 8. 2016

Jak vhodně kombinovat potraviny?

Také Vás často po jídle trápí pocit těžkého žaludku, nadýmání, plynatost, průjmy či zácpy? Důvodem může být nesprávná kombinace snědených potravin.

Příspěvek Jak vhodně kombinovat potraviny? pochází z Zdraví na míru

Autor: Aneta Polívková
Publikováno: 4. 8. 2016

Sůl nad zlato?

Máte přehled, kolik soli denně přijmete? V České republice je přísun soli až 15g denně a v porovnání s ostatními zeměmi je to extrém. Denní doporučená dávka soli je pouze 6g. Přitom vyšší příjem soli je daleko nebezpečnější než například zvýšený příjem cukru.

Příspěvek Sůl nad zlato? pochází z Zdraví na míru

Autor: Aneta Polívková
Publikováno: 25. 7. 2016

Letní ovocná rychlobábovka a domácí jahodová zmrzlina

rychlé, letní a osvěžující :-)

Příspěvek Letní ovocná rychlobábovka a domácí jahodová zmrzlina pochází z Zdraví na míru

Autor: Aneta Polívková
Publikováno: 6. 7. 2016

Grilujte zdravě

Grilovací sezóna je v plném proudu. Všeobecně tato úprava nepatří mezi nejvhodnější, ale nemusíte se jí vzdávat, pokud se zaměříte na zásady zdravého grilování.

Příspěvek Grilujte zdravě pochází z Zdraví na míru

Autor: Aneta Polívková
Publikováno: 29. 6. 2016

Zkuste zelenáče

Jistě jste už slyšeli o zelených potravinách jako je ječmen nebo chlorella. Zabydlely se ale už u Vás doma? Pokud ne, tak byste o tom měli začít přemýšlet. Jsou totiž téměř zázračné.

Příspěvek Zkuste zelenáče pochází z Zdraví na míru

Autor: Aneta Polívková
Publikováno: 21. 6. 2016

Žijte sladce – bez cukru

Sladíte si kávu? Používáte při pečení bílý cukr? Trápí Vás zubní kazy, zácpy, padají vlasy, máte lámavé nehty, jste překyselení? Potom byste měli přemýšlet o omezení cukru. Má jen jedinou výhodu a tou je rychlá energie. Negativa jednoznačně převažují.

Příspěvek Žijte sladce – bez cukru pochází z Zdraví na míru

Autor: Aneta Polívková
Publikováno: 21. 6. 2016