Navigace+

Taiji Chen style Nová Paka

Publikováno: Listopad 2013

Taiji Chen style Nová Paka – World Chen Xiaowang Taijiquan Association.

Snadná správa webových stránek pomocí redakčního systému WordPress s propojením na Facebookový profil.

Druh realizace: Web design, Blog, Grafický návrh, Správa webu, Redakční systém, WordPress, Web neziskové organizace, školy

Štítky: , , ,

Autor:

Publikováno:

Aktualizováno:

Co je nového na Taiji Chen style Nová Paka?

World Chen Xiaowang Taijiquan Association

Zdraví a rekonvalescence s tchaj-ťi

Tchaj-ťi pro zdraví lidského těla

Pravidelným cvičením budujeme svalovou sílu a aerobní kapacitu. Člověk provádějící pravidelné sestavy tchaj-ťi zvyšuje flexibilitu, disponuje větší energií a preventivně cvičí výdrž srdce.

Příspěvek Zdraví a rekonvalescence s tchaj-ťi pochází z Taiji Chen style Nová Paka.

Autor: Martin
Publikováno: 7. 8. 2017

Zdravě stát a pohybovat se…

tchaj-ťi a jeho základy

Mysl je jako kočí. Pokud vůz kočího nemá uhání zběsile kamkoli je možné. Pokud kočí dbá svých záměru, povinností a je plně "při věci" - přítomen, je možno vůz vésti kamkoli je nutné a kamkoli chceme.

Příspěvek Zdravě stát a pohybovat se… pochází z Taiji Chen style Nová Paka.

Autor: Martin
Publikováno: 1. 8. 2017

Zdravotní účinky cvičení tchaj-ťi

Tchaj-ťi je výzva

rozpouštění a zvládání stresu, prokrvení celého organizmu, zlepšení funkce srdce, snížení hladiny cholesterolu, zklidnění krevního tlaku, správné držení páteře, hluboké brániční dýchání

Příspěvek Zdravotní účinky cvičení tchaj-ťi pochází z Taiji Chen style Nová Paka.

Autor: Martin
Publikováno: 24. 7. 2017

Tipy pro cvičení

Cvičení tchaj-ťi čchüan pomáhají přirozeně redukovat hmotnost, působí také preventivně proti obezitě

Léčebné účinky jsou vědecky dokázány, a tak se vám klidně může stát, že vám doktor při onemocnění pohybového ústrojí, páteře, kardiovaskulárních chorob, při vysokém krevním tlaku nebo při artritidě toto cvičení doporučí.

Příspěvek Tipy pro cvičení pochází z Taiji Chen style Nová Paka.

Autor: Martin
Publikováno: 10. 7. 2017

Tchaj-ťi – Velmistr Chen Xiao Wang

Tchaj-ťi uzdravuje páteř,záda, klouby

Mistr Chen Xiaowang demonstruje tchaj-ťi. Cvičení tchaj-ťi čchüan pomáhají přirozeně redukovat hmotnost, působí také preventivně proti obezitě, hypertenzi a cukrovce (Diabetes Mellitus).

Příspěvek Tchaj-ťi – Velmistr Chen Xiao Wang pochází z Taiji Chen style Nová Paka.

Autor: Martin
Publikováno: 26. 6. 2017

Levné cvičení pro podporu zdraví těla

tchaj-ťi podporuje zdraví

Praxe tchaj-ťi odbourává potíže s koordinací a rovnováhou, zlepšuje stav klenby chodidel, uvolňuje páteř a povoluje svaly zad. Zároveň také toto staré čínské umění buduje strukturální korzet těla

Příspěvek Levné cvičení pro podporu zdraví těla pochází z Taiji Chen style Nová Paka.

Autor: Martin
Publikováno: 12. 6. 2017

Jak pevně stát v tchaj-ťi

Nesnadné cvičení tchaj-ťi

vidíme začátečníky, kteří se snaží napodobit ladnost a plynulost bez potřebného opření. Jejich pohyb se může zdát na pohled elegantní, avšak nebývá funkční.

Příspěvek Jak pevně stát v tchaj-ťi pochází z Taiji Chen style Nová Paka.

Autor: Martin
Publikováno: 29. 5. 2017

Tchaj-ťi úder mistra Ćhen Siao-wanga

Tchaj-ťi pro stabilitu a rovnováhu

mistrovské provedení tchaj-ťi, bojový systém taiji, Chen Xiaowang, video

Příspěvek Tchaj-ťi úder mistra Ćhen Siao-wanga pochází z Taiji Chen style Nová Paka.

Autor: Martin
Publikováno: 15. 5. 2017

Tak trochu jiné cvičení

princip wu-wej v praxi tchaj-ťi

Tchaj-ťi zpevňuje základní posturu těla a pracuje s člověkem, tak jak je navržen. Při cvičení člověk vykonává velmi vyvážený a ekonomický celistvý pohyb.

Příspěvek Tak trochu jiné cvičení pochází z Taiji Chen style Nová Paka.

Autor: Martin
Publikováno: 1. 5. 2017

UNESCO zapíše Tchaj-ťi do seznamu

Tchaj-ťi uzdravuje páteř,záda, klouby

Tchaj-ťi bylo Čínou nominováno na zařazení do seznamu UNESCO nehmotného a kulturního dědictví. Potvrzení by mělo přijít ještě v průběhu letošního roku.

Příspěvek UNESCO zapíše Tchaj-ťi do seznamu pochází z Taiji Chen style Nová Paka.

Autor: Martin
Publikováno: 17. 4. 2017